Niet-tevredenheidsbeleid – AREAfive Coaching
-
Toepassing
Dit beleid geldt voor alle deelnemers aan programma’s, trajecten of coachingdiensten van AREAfive, tenzij schriftelijk anders overeengekomen.
-
Voorwaarden voor beroep op het beleid
-
De deelnemer heeft gedurende minimaal 30 aaneengesloten dagen volledig deelgenomen aan het programma of traject.
-
Alle verstrekte adviezen, opdrachten en trainings- of voedingsschema’s zijn aantoonbaar en volledig opgevolgd.
-
De deelnemer heeft tijdig alle voortgangsrapportages en feedbackmomenten doorlopen zoals afgesproken.Een deelnemer kan uitsluitend een beroep doen op het niet-tevredenheidsbeleid indien aan alle onderstaande voorwaarden is voldaan:
-
-
Procedure voor het indienen van een verzoek
-
Een beroep op dit beleid dient schriftelijk of per e-mail te worden ingediend binnen 7 dagen na het verstrijken van de eerste 30 dagen van deelname.
-
De deelnemer dient bewijsstukken te overleggen waaruit blijkt dat alle adviezen en opdrachten zijn opgevolgd (bijvoorbeeld logboek, app-registraties, foto’s, weeg- of meetgegevens).
-
-
Afhandeling
-
AREAfive beoordeelt binnen 14 dagen na ontvangst van het verzoek of aan de voorwaarden is voldaan.
-
Indien het verzoek wordt goedgekeurd, ontvangt de deelnemer naar keuze:
a. Kosteloze verlenging van het traject met één extra maand, of
b. (gedeeltelijke) terugbetaling van de betaalde deelnamekosten.
-
-
Uitsluitingen
Dit beleid is niet van toepassing indien:-
De deelnemer het programma voortijdig heeft beëindigd zonder geldige reden.
-
Medische, persoonlijke of externe omstandigheden de voortgang hebben belemmerd.
-
Er sprake is van onjuist of onvolledig aangeleverde informatie door de deelnemer.
-
Om beroep te kunnen doen op het niet-tevredenheidsbeleid dient u het onderstaande formulier volledig in te vullen.
